sâmbătă, 13 decembrie 2008

Rochie de seara unicat anii '70





Rochie de seara dintr-un material gen jersey mai grosut, sintetic, cu fir metalic, cu crapatura in partea de jos (modelul urmareste linia corpului)si decolteu in V atat in fata cat si in spate. Culorile predominante sunt argintiul, portocaliul-caramiziu si negrul. Mas: umeri 39 cm, bust 88 cm,talie 84 cm, sold 100cm, lungime 143 cm. Materialul este elastic.
Boleroul, din acelasi material, are la umeri 37 cm si lungime 32cm.
Stare excelenta.
Pret (rochie + bolero): 150 RON

4 comentarii:

Cora spunea...

Coquettish Shop iti ureaza vanzare placuta de sarbatori si te adauga la blogroll, in speranta ca promovarea va fi reciproca.
Spor la clienti!

Anonim spunea...

Buna..esti de ceva vreme in lista mea si as aprecia daca m-ai adauga si tu.
Multumesc
http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Unknown spunea...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Over 160000 women and men are trying a easy and secret "water hack" to drop 1-2 lbs every night in their sleep.

It's effective and it works with anybody.

Here's how to do it yourself:

1) Go get a drinking glass and fill it with water half the way

2) And then learn this awesome hack

and become 1-2 lbs lighter the next day!